tisdag 30 april 2013

Valborgsmässoafton...


Ikväll sjungs våren in runt om i landet och nog har våren om än lite sent i år äntligen anlänt, knoppar brister och det grönskar mer och mer för varje dag...


Vi ska båda jobba imorgon så det blir inget större valborgsmässofirande för vår del, men vi "lyxade" till det med grillat ikväll, korv med bröd :) 


Dagen började med mulet väder, men sen sprack det upp och solen sken från en klarblå himmel och det så helt ljuvligt ut ute, tills man stack ut näsan och höll på att blåsa bort i stormen, jisses vilka vindar Västkusten bjudit på idag...

Imorgon välkomnar vi sköna maj och jag hoppas du får fin start på den sista vårmånaden, tänk att det snart är sommar, härligt!!

Kramar Bella 

1 kommentar:

Piffa och Puffa sa...

Jag har läst din blogg nu ikväll för första gången. Intressant att läsa om fibromyalgi, jag har det oxå. Fick det av stress då min son hade haft cancer i ett år. Mycket bra skrivet och du sätter ord på det jag känner men inte fått fram.
Hit kommer jag tillbaka. Tack för att du delar med dig.
Kram