lördag 20 april 2013

Bilvård, halsont och färska bär...


Helglyx för mig är att ibland köpa hem färska bär...


Smarrigt i frukostfilen och den perfekta starten på dagen...


Underbart vårväder idag och i eftermiddags fortsatte vi på bärtemat och åt jordgubbar ute i solen på trappan...


Jordgubbar med vaniljglass och grädde, en försmak på den kommande sommaren...

Härligt att vakna upp till sol och värme en lördagmorgon i mitten på april. Jag har haft ont i halsen i ett par dagar och känner mig hängig och inte alls pigg så när sambon tog hand om våra bilar gjorde vår vän S honom sällskap, det tvättades, vaxades och polerades samtidigt som jag satte mig i en solstol bredvid och vilade. Somnade gott i solen och vila var precis vad jag behövde idag.

Hoppas du haft en fin lördag!

Kramar Bella 

6 kommentarer:

Postadress Torslanda sa...

Vilket underbart väder!!! Krya på dig.

cecce sa...

Men så härligt det ser ut!!!

SV. Känner som du, och jag hoppas vi har möjlighet att ses någon gång. Du får hänga på nästa gång jag åker till stockholm, eller om vi ses någon annanstans. Hade varit kul! Du är välkommen...anytime!

Kram Cecce

Dagar av lycka sa...

Mmmm, det ser underbart ut! Färska bär ÄR verkligen sommar!

kram Anna

Charlie sa ... sa...

Ser underbart gott ut! Jag vill ha blåbär igen i frysen...glad att bärsäsongen drar igång snart.

Krya på dig!!

KRAM

Majken sa...

Ojohoj vad smarrigt med färska bär :-)
Jordgubbar med grädde och vaniljglass ute i solen ger hopp om den sommar som sakta närmar sig ❤

Vad bra att du lyssnade på din kropp och vilade när du behövde :-)
Hoppas det halsonts gett med sig och att du får en riktigt bra måndag!
Kram ❤

Helenas loggbok sa...

Visst är det gott med färska bär?! Vi äter sen en tid tillbaka jordgubbar till varje frukost. De är så billiga här just nu! Fast svenska blåbär från skogen och svenska jordgubbar är bäst, inget slår det!
Krya på dig så att halsontet försvinner!
Hoppa du får en bra start på veckan!
Kram
Helena