lördag 9 januari 2010

Slappardag och trasigt minneskort...


Dagen började med en morgonpromenad på stranden...


Lång härlig sandstrand är det här...


Utsikten vi njöt av när vi åt middag lite tidigare ikväll...


Första hela dagen på plats här på Koh Kho Khao
börjar närma sig sitt slut, vi började dagen en med en skön promenad på stranden och efter frukost och resten av dagen har vi bara slappat, badat i både poolen och havet och läst böcker. Gick vid lunchtid en promenad längs med stranden bort till en liten restaurang där vi åt lunch, mysigt och jättegod mat var det.

Har tagit en massa fina kort under hela dagen, men tyvärr så har något hänt med mitt minneskort, det går inte att komma åt korten, alla är förstörda då jag till slut varit tvungen att formatera om kortet och att jag är så där lagom glad och självklart jättebesviken förstår ni säkert... Sambon har tagit drygt 10 kort idag ni får hålla tillgodo med ett par av dessa...

Imorgon kommer vi fortsätta att bara slappa och njuta av omgivningarna här runt hotellet och på måndag åker vi på utflykt till fyra andra öar/stränder, vi kommer stanna och snorkla både vid öarna och även ute på öppet hav och detta ser vi så klart fram emot!!

Nu är vi trötta efter en dag i solen och ska krypa i säng! Go Natt...

5 kommentarer:

Anonym sa...

Underbara bilder. Vilken strand! Och så skönt och välgörande och starta dagen med en promenad. I morgon ska jag springa en sväng innan frukost. I -5 grader...

Kram från Malena

Stjärnor & Champagne sa...

Jag vet att ni är på väg och det är underbart att vi får lite av din värme här hemma i kylan, puss på dig hihi. Ser dig allt på bilden, snygging där...

Ha det alldeles underbart för mig också...

Kramkram A

Susanne sa...

Åhhhhh vad underbart det ser ut, avis nej då ;o)
Må så gott

Kram Kram

jessi sa...

Ååh vad kul att du bloggar från resan, jag blir så glad av att se era härliga bilder! Det ser ju ut som paradiset. Det stället ni åkt på skulle nog passa oss med. Jag har länge funderat på om Thailand är ngt för oss, gillar inte när det är fullpackat med svenska turister men det ser ju ut så fridfullt med långa stränder utan massa folk! Du får mig lite sugen att testa någongång!

NJUT NJUT NJUT du är sååå värd det!

KRAM

Ann-Louise sa...

Livsglädje!!
Det utstrålar det första fotot massor av!!
Synd på minneskortet men tur att det inte var i slutet på resan så ALLA foton försvann!

Skönt höra att allt är bra! Fortfarande avis...ha, ha.. men bara -4 här idag.

Kramar