torsdag 13 februari 2014

Nytt i garderoben ifrån Gina Tricot...

 
Sprang på dessa gammelrosa byxor på Gina Tricot i förra veckan. De är ännu en Please-kopia med knäppning fram och sömmar över låren, men då de satt bra och kostade 299 kr duger de jättebra för mig...
 
 
De fanns även i marinblått, svart och ljust beige, dock kan jag inte hitta dem i webshopen...
 
En nyhet som kom ut i webshopen idag är den här stickade tröjan i lila och vitt som också gärna får flytta in i min garderob, perfekt mellantröja till våren...
 
Kramar Bella 

5 kommentarer:

A House With A View sa...

Vilka härliga inlägg jag missat här hos dig! Superfint kakel och stort gilla på den fina badrumsinspon. Och så snygga rosa byxor! Jag har sett ett par liknande på Ellos som jag tänkt skicka efter men mycket bättre att kunna prova i butik så klart, tack för tipset!

Många alla hjärtans dag-kramizar aka

Majken sa...

Jättesnygga byxor :-)

Ha en riktigt fin alla hjärtansdag! ♥♥♥
Kram

Kia sa...

Skulle behöva rensa i min garderob för jag märker att jag bara använder samma hela tiden.

Tack jag hade en bra dag igår. Var hemma med 2 febriga tjejer. De är piggare idag och bara ena än så länge som har feber. Skönt med en oplanerad helg då. :)
Har ni några roliga planer för helgen?

Kram Kia

Villa Ell sa...

299 ja det kan ju inte bli bättre för ett par snygga byxor!
Trevlig helg och en mysig alla hjärtan dag kram
Sandra

Nazima sa...

Tack för tipset, jättefina både byxan och tröjan, och trevligare pris på dem jämfört med"äkta Please"
Kramar