onsdag 27 mars 2013

Ultra White och vitaminer...

 
Vitamintabletter för insidan och Ultra White för vitare tänder blev dagens köp. Hittade ett erbjudande på Beautydeal på tandblekningspennan som jag inte kunde motstå, 99 kr mot ordinarie 499 kr...
 
Just nu gör jag allt för att hjälpa kroppen att bli lite piggare och tänkte att vitamintabletter kanske kan göra något för orken, funderar ibland på om jag får i mig allt jag behöver via kosten även om jag äter varierat.  Det är ju lite så att insidan behöver sitt och utsidan likaså så förhoppningsvis har mina tänder blivit en nyans vitare efter lite användning av Ultra White-pennan. Någon som provat den?
 
Hoppas din dag varit bra!
 
Kramar Bella

3 kommentarer:

Kia sa...

Lite vitaminer skadar väl inte! Åt såna för flera år sedan, kanske ska börja igen??

Har ni några bestämda resplaner inför hösten?

Kram Kia

Anne-Lie sa...

Har blivit så förkyld lagom till påsk, fick gå hem i går efter lunch. Lät som jag hade druckit whisky. I morgon gör jag ett nytt försök, månaden är ju snart slut och lite saker ska köras! Ska köpa c-vitamin imorgon!

Anne-Lie

Villa Ell sa...

Jag äter inga extra vitaminer.. Kanske man skulle??
Nope jag har aldrig testat whitening... Du får berätta sen om det var något att ha

Önskar dig en härlig start på påskhelgen
Kram Sandra