söndag 17 mars 2013

Nybliven 4-åring och grillmästare...

 
Igår var vi på kalas hos lilla L som i onsdags fyllde 4 år, grattis tjejen!! 
 
 
Av oss fick hon en grill som tjejerna glatt använde och efter att ha tillagat maten blev det en liten paus i uterummet, på tallriken serverades nygrillad plastkorv, plastgrönsaker och som extra tilltugg lite mossa från mammas kruka...


Födelsedagsbarnet som efter flera timmars kalas var ganska trött vilade lite badbaljan samtidigt som kompis E grillade vidare....
 

I present av sina föräldrar fick födelsedagsbarnet en frisersalong så jag passade på att toppa håret...

 
Som alltid bjöds det på godsaker hos familjen T...

 
 Lillasyster A vaknade efter en stund och var så här nöjd och glad efter att fått lite mat...

 
Sambon har många uppgifter här i livet, en av dem är att vara häst :) Här vilar hästen lite inför nästa ridtur med ryttare L på ryggen!
 
Kramar Bella

5 kommentarer:

A House With A View sa...

Men vilket jättetrevligt kalas!!! Och det söööötaste födelsedagsbarnet!!!! Ja din sambo har verkligen en massa kapacitet, duktig på det mesta verkar det som, haha :)))

Stöööörsta kraaaaamen aka

Charlie sa ... sa...

Underbart!!

Ljuvliga bilder och jag älskar grillen ;)

Din sambo är för härlig. Gillar att han bland annat är med och leker häst!!

Stor kram till dig fina Bella!

Lotta

dianasdrömmar sa...

Vilket mysigt kalas :) kram Diana

Kia sa...

Tänk vad folk ställer upp med när det gäller barn! :) Fast jag tycker hästen såg lite trött ut!
Vilken söt tårta jag skymta. Var det en snigel?

Ha en toppen vecka!
Kram Kia

Ps. Lite piggare men jag har inte vågat äta än så det återstår att se??

Villa Ell sa...

Härligt att se din man leka häst... Hihi
Vilket roligt 4 års kalas!
Jag läste förra inlägget...
Du är stark som bjuder på dig och din livssituation, jag har ju inte följt dig så länge så allt har jag inte hängt med på..
Men jag gillar din blogg och att kika in här..
Jag tror som dig att ingen har det perfekt, jag har det inte perfekt...
Hoppas att du mår bättre idag
Stor kram till dig