måndag 31 augusti 2009

75 % när hösten är nära...


Skogens guld så här sommaren sista dag...
Augusti närmar sig sitt slut och imorgon är det den 1 september och samtidigt som hösten anländer så är det nu dags för mig att gå upp i tid på jobbet. Fr o m imorgon är det 75 % som gäller så från att ha arbetat 4 timmar per dag och avslutat min arbetsdag vid lunch ska jag nu arbeta ytterligare två timmar. Jag har inställningen att det ska gå, det måste gå, jag vill att det ska gå så snälla håll en tumme för att det kommer funka!!
Har sett grannen komma var och varannan kväll med påsar fulla med kantareller, vi har sagt att vi måste gå ut i skogen och plocka själva, men tyvärr har det inte blivit av ännu. Hade ju varit så gott med färska kantareller...
Som ni ser lyckades jag tillslut ladda upp en bild här på bloggen, men mina egna foton går inte, trots att de är tagna med samma kamera och har samma storlek som innan, är inte något teknikfreak så är det någon som ha några bra tips på vad som kan orsaka problemet så please, tell me!!
Nu är det dags för mig att krypa i säng och förhoppningsvis sova gott!!

2 kommentarer:

Ann-Louise sa...

Håller alla mina tummar för att det går bra för dig i morgon!!
Bra att du tänker positivt för det kan ju gå bra och det är ju positivt i så fall =0)

Ha en fin tisdag.

Kram Ann-Louise

homebylina sa...

Lycka till på jobbet idag =)Försök ta en dag i sänder, ett litet steg åt gången...=)Tråkigt att det inte funkar att ladda upp bilder =( Har tyvärr inget tips att ge dig då jag absolut inte är någon höjdare på teknik ;) Ha en bra dag! Kram Lina