onsdag 31 december 2014

Välkommen 2015!


 
Nedräkningen har börjat av 2014 års sista timmar, det är dags att lämna det gångna året bakom oss och blicka framemot 2015 med hopp om ett givande år på alla sätt. Det är tid att minnas det bra från året som gått och samtidigt dags att lämna dåliga erfarenheter bakom oss och möjlighet ges till en nystart.
 
2014 kommer jag minnas som året då min älskade Farmor somnade in och det utan tvekan bästa var så klart att jag i somras blev faster till goaste lille E som sprider glädje till oss alla i familjen. Minns vår Greklandsresa i somras med glädje och hoppas att 2015 ska bli året då vi åker till New York för första gången tillsammans och som alla som lever med kroniska sjukdomar önskar jag egentligen bara en sak och det är att få bli frisk, men en realistisk tanke är att försöka ta hand om mig på bästa sätt så att jag med mina möjligheter får ha ett år där kroppen inte bråkar allt för mycket.
 
Vill avsluta 2014 års sista inlägg här på bloggen med att önska dig ett riktigt GOTT NYTT ÅR!
Hoppas 2015 blir ditt år!!
 
Kramar Bella

4 kommentarer:

alegni sa...

Hoppas på ett gott och friskare år för alla!

Home2tiny sa...

Gott nytt år fina Bella. Hoppas du hade ett mysigt nyår. Nu hoppas vi på ett friskare år 2015. Kramisar Tina

Majken sa...

Låter ju som ett bra år i det stora hela...
Hoppas 2015 blir riktigt bra & att du får må då bra som det är möjligt :-)

Gott nytt år!
Kram ❤️

cecce sa...

Finaste Bella!

Önskar dig allt gott under det nya året 2015!

Kram Cecce