måndag 10 mars 2014

Välkommen VÅR!!

 
Fågelkvittret på morgonen är en skönsång att vakna till och de färgstarka krokusarna som nu blommar i rabatterna är två välkomna vårtecken...
 
 
I helgen vill jag tro att våren kom för att stanna, härligt att det äntligen var sol på lediga dagarna, att det näst intill blåste storm kan jag av överseende med för som jag längtat efter solljuset denna vinter, så välgörande för både kropp och själ... 
 
Vecka 11 är här och på fredag är det sista dagen att fylla i semesterönskemål på jobbet, känns lite avlägset med sommarsemester så här i mitten på mars, men det kommer gå fort och snart är vi där. Sambon kommer även i år att jobba hela juli då sommarmånaderna och då främst juli är högsäsong på hans jobb så vi planerar att vara lediga i augusti och kanske blir det en repris på förra årets sköna resa till Grekland. Har tankar på om Santorini eller Skiathos är värt ett besök, men får jag önska skulle jag vilja göra en kombinationsresa till Italien, en vecka med sol o bad blandat med turistande i Rom o Venedig. Drömma får man göra, eller hur :)
 
Vad har ni för semesterplaner i år?
 
Kramar Bella

2 kommentarer:

maria at inredningsvis sa...

Härliga bilder :) nu får jag riktiga vårkänslor på bloggen din.

Om du gillar snygg väggdekor kan du kolla in min nya post .)

Ha en fin dag söt :)

LOVE Maria at inredningsvis - inredning it's, Swedish for decor :)

maria at inredningsvis sa...

Härliga bilder :) hoppas att vårsolen lyser lika härligt på er som i GBG idag.

Jag bjuder in dig att tävla hos mig om ett fint pris :)

Ha en skön helg

LOVE Maria at inredningsvis - inredning it's, Swedish for decor :)