måndag 9 juni 2014

Firande i förskott...


Igår kom svärmor förbi för att fira min födelsedag i förskott och vad passade bättre att bjuda på i det härliga sommarvädret än jordgubbstårta...


För ett par veckor sedan var hon i Stockholm och när hon gick förbi Leilas butik tänkte hon på mig...


och i paketet låg detta fina förkläde, TACK snälla!!

Solen skiner och det är åter högsommarvärme denna måndagkväll då en ny arbetsvecka börjat och för ovanlighetens skull höll jag på att skriva är det en hel vecka som ska klaras av efter vårens alla högtider och klämdagar. 

Vi har haft en trevlig helg och hunnit med att vara barnvakter, äta god middag med trevliga vänner och fira min födelsedag i förskott tillsammans med svärmor och hennes särbo igår eftermiddag. Jag har tagit en massa kort i helgen och blev helt galen igår kväll när jag av misstag raderade alla utom gårdagens så vi börjar bakifrån här på bloggen för lyckan är stor nu när jag hittat ett program på nätet som kan återställa det jag raderat så det står och tuggar i datorn i skrivande stund. Ibland ska man ha tur i oturen :)

Hoppas din helg varit bra!!

Kramar Bella 


4 kommentarer:

alegningela sa...

Vilket tjusigt förkläde! Då får jag passa på att gratta i förväg jag också, ifall jag inte hinner titta in här på rätta dagen!
Kram

Villa Ell sa...

Grattis i förskott!!
Jordgubbstårta som är så somrigt och så gott..
ha en bra dag

Kram Sandra

Kia sa...

Åh, raderade kort är inte kul!! Våran data krascha när N var ett halvår och alla korten försvann. Hela hennes liv raderat. Jag blev knäckt. Som tur var hade en kompis brorsa nått program som han koppla in och lyckades hitta nästan alla.

Kram Kia

Snäckskalsdalen. sa...

Å, då ber jag att få gratulera i förskott och vilken fin present och vilken tårta!
Gratulerar, gratulerar!
Agneta kram