måndag 5 maj 2014

Regn och zebrarandigt!


Det där med djurmönster har aldrig riktigt varit min grej, men jag har fastnat för det zebrarandiga, om det har med åldern att göra eller modet just nu låter jag vara osagt. Fick ju för ett tag sedan den här av mina föräldrar som varit en favorit från dag ett och i sommar tänkte jag matcha den med skorna ovan ifrån Din sko. Perfekt att köpa skor som "sticker ut" och som förmodligen inte känns lika kul att använda nästa säsong hos kedjorna till bra pris...

Det väntas regn imorgon och ingen är lyckligare än jag, allergin har varit hemsk sista veckorna och då är regnet efterlängtat. En ordentlig skur som sköljer bort allt pollen räcker, men det är så nödvändigt nu. Har förstått att det är väldigt många som haft det tuffare än vanligt i år och jag som brukar ha det värst innan midsommar när gräset blommar har nog aldrig varit så dålig så här tidigt av björkpollen. Hoppas det vänder nu för oss alla som kämpar med kliande ögon och rinnande näsor som grusar det härliga utelivet i sköna maj.

Hoppas din vecka börjat bra!

Kramar Bella 

1 kommentar:

Kia sa...

Nej, djurmönstrat håller jag mig nog ifrån. :)
Jag lider inte av allergi men som du sa verkar det vara mycket nu.

80-tal, ja vad ska man säga. Vilket mode det var.

Ha en toppen vecka!
Kram Kia