tisdag 27 maj 2014

Blåvitt på IKEA...


Sommartid hittar jag alltid tillbaka till det blåvita i klädväg (man kan aldrig få för många blåvit-randiga tröjor) och i inredningsväg så tycker jag det är så fräsch med just blåvitt som aldrig blir omodernt...

Funderade för ett par dagar sedan på vad som egentligen är min stil. Jag gillar det stilrena, vitt, svart o grått i inredningen samtidigt som jag är lite så där lagom kär i pastellfärger som ljusrosa och lila på lulllull och porslin och i helgen insåg jag att jag även fallit för den turkosa/blå färgskalan, ja och sen då så klart det blåvita. Får inte riktigt ihop det själv och det kanske jag inte måste heller då det är ytterst ytligt "problem", glad är jag i alla fall i mina nya muggar ifrån IKEA, 4 st för 29 kr/st fick följa med hem!

Hoppas din dag varit bra i stormvindarna!

Kramar Bella 

4 kommentarer:

Sandra sa...

söta koppar :)

Nazima sa...

Jättesöta muggar! och till ett betydligt bättre pris än Spode som så många bloggare gärna visar upp nu, och som jag inte ser tjusningne i riktigt, men dessa från IKEA var mer i min smak! :-)
Må så gott!
KRAM

A House With A View sa...

Jättefin inspo!! Och vilket kap med kopparna, vackra till bra pris. Jag gillar också det blåvita, sommarfräscht!

Många kramar aka

Majken sa...

Snygga muggar :-)
Alltid kul att botanisera lite på IKEA :-)

Ha en finfin onsdag!
kram