söndag 3 maj 2015

9 månader...


Det blir ungefär en gång i månaden som jag träffar min lille brorson och det känns som att det hinner hända så mycket mellan varje besök. Den lille killen växer och blir stor, bara två och en halv månad tills det är dags att fira E:s 1 års dag...


När jag kom förra helgen var det en liten nyvaken kille jag mötte som busade med sin Pappa på skötbordet, varför ligga still när man kan vända sig om och kika ut genom fönstret och titta på bilarna som åker förbi på vägen...


Tror nog att den här lille killen kommer få lockar i håret när det blir lite längre...


För ett par veckor sedan fick jag ett mms ifrån min svägerska på en nöjd E:s som ställt sig upp själv för första gången och efter att ha sett hur lätt han ställde sig upp förra helgen tror jag inte det är allt för långt borta innan han tar sina första steg...

Kramar Bella 

1 kommentar:

Majken sa...

Han är så söt ❤
ja d3t blir nog små lockar i håret :-)

Så snabbt ett år går :-)
Kram ❤