tisdag 1 juli 2014

Apelsinträd...


Olivträdet på vår altan har fått sällskap av ett fint apelsinträd som jag fick av mina föräldrar på födelsedagen och som nu står i den gamla gjutjärnsgrytan efter Farmor. Hade önskat mig någon uteväxt och det här var mitt i prick, TACK!!

Regnskurar blandas med sol och uppehåll denna 1 juli som för många är en av årets första semesterdagar. Jag jobbar några veckor till, men så länge det är så här växlande väder känns det helt okej och det är alltid mycket att göra i semestertider på kontoret så dagarna går fort och jag peppar mig med att jag har min ledighet kvar.

Vad har du för semesterplaner i år?

Kramar Bella 

2 kommentarer:

Snäckskalsdalen. sa...

Vilken fin planta, man blir glad när man ser frukterna!
Inga planer, bara vara hemma och njuta och ligga på verandan och läsa, åka ut och fiska, kanske!
Agneta kram

Home2tiny sa...

Har också några veckor kvar innan jag får njuta av semesterlugnet. Vi har inga direkta planer utan kommer att ta dagarna lite som de kommer. Kramisar Tina