onsdag 22 juni 2016

Bästa sällskapet på första semesterdagen...


Tjohoo, här kommer jag...


Så här glad är jag när jag får leka med min traktor hos Farmor och Farfar...


Jag lastar bollar och vill gärna att Farfar ska titta på...


Måste hålla koll på motorn har Pappa sagt...


Alla vuxna säger till mig att jag inte ska klättra för högt på saker, men jag har jättebra balans, titta det går ju hur bra som helst...


Mamma har lärt mig att mata små djur så ankorna är alltid mätta i magen när jag hälsat på hos Farmor & Farfar...


Hittade vattendroppar på blommorna idag, kul!


Faster tyckte jag skulle ställa mig vid Farmors fina blomma och se söt ut...


Men jag är ju lite busig så jag tyckte det var roligare att klättra på utsidan staketet...


innan jag skojade till det lite så hon fick ta ett kort ;)

Kram från lille E  

Inga kommentarer: