fredag 31 oktober 2014

Happy Halloween!


Spökbakelse och finaste dukningen till fredagsfikan på jobbet idag tack vare min pyssliga kollega...

Allhelgona helgen är här och jag tycker det är bra att man de senaste åren försökt att skilja den lite åt ifrån Halloween firandet. Inget behöver ju på något sätt utesluta det andra och självklart ska vi klä ut oss och busa, skära ut lyktor av orangefärgade pumpor och fira halloween hela natten lång, men morgondagen vill jag ägna åt att tända ljus och minnas de som inte längre finns hos oss.

Önskar dig en trevlig helg!

Kramar Bella 

1 kommentar:

Home2tiny sa...

Ja idag tänder jag ljus för alla nära o kära som inte finns med oss längre. Hoppas du mår ok finaste o tack för dina ord hos mig, de värmer så otroligt mycket ska du veta. Ha nu en mysig o skön helg. Stor varm kram till dig. Tina