söndag 15 april 2018

1-års firande!


GRATTIS ESTER PÅ 1-ÅRS DAGEN!!


Så här glad är man när man fyller 1 år och firas av släkten..


När alla kom samtidigt och det var paket överallt blev jag lite blyg och kröp upp i farfars trygga famn...


Fast jag var ju nyfiken...


på vad det kunde vara i det runda paketet... 


En alldeles egen boll fick jag med fina fiskar på...


Jättekul!!


Min storebror satt på sitt rum och lekte med sina bilar som han inte vill att jag ska röra...


Såg att han också fick paket så imorgon ska jag smyga in och se vad det var i den där blåa lådan...
 

 Jag fick så många roliga presenter så jag visste knappt vad jag skulle leka med först...


så jag tog en paus och myste lite med Mormor istället...


Rosa snöre gillar jag, nästan roligare än alla paket :)


När jag blir trött så är det alltid gott och sitta hos farmor en stund...
 

Min snälla storebror hjälpte mig att öppna paket...


och så fick att provköra mina roliga presenter...


Nu har jag egen spade och sandleksaker...


och en vagn till mina dockor...


Jag har ju sett att alla andra har saker på fötterna när de ska gå ut och nu fick jag mina första skor och ja, det var lite knepigt och kändes först konstigt...


 Men titta vad bra det gick :)


Min favorit gunghästen fick också vara med på kalaset...


Jag har blivit jätteduktig på att stoppa klossarna rätt så det visade jag upp för mina gäster...


Inget kalas utan tårta hade storebror berättat och det stämde ju, mums!!

 Kramar från Bella och Ester 






Inga kommentarer: