fredag 6 februari 2009

Helg!!!


Den här veckan har gått så fort, känns som vissa veckor är kortare än andra helt enkelt... Denna fredagkväll är det Let´s Dance och räkor som gäller. Vinet på bilden ovan var ingen höjdare så det tänker jag inte rekommendera. Imorgon ska vi på båtmässan i Göteborg så det kändes passande med räkor till middag idag och med det kommer det tankar på mysiga stunder från i somras och våran båtsemester. Känns lite konstigt att vi verkligen sålde vår ögonsten i höstas, men förhoppningsvis så hittar vi en ny båt att trivs med.
Kan väl passa på att erkänna att jag liggades på sovrumsgolvet, då jag blev portad från soffan i vardagsrummet när jag satte på musiken på datorn mitt under programmet Hjälp, tjuvlyssnat på låtarna i morgondagens deltävling i Melodifestivalen på svt:s hemsida. Kunde inte hålla mig... Tror att Alcazar och Shirley Clamp är kandidater för att gå vidare till finalen, tror också att Scotts säkerligen kommer få många röster då de fick många fans under Dansbandskampen. Kul att se ska det bli i alla fall...

Inga kommentarer: