tisdag 3 februari 2009

Förkyld...

Så var man förkyld igen, inte helt oväntat då det är många på jobbet som ligger hemma och är krassliga, hade försökt intala mig att jag inte skulle bli dålig istället för att tänka att ja ja snart är det min tur som man ofta gör... När jag blir förkyld brukar det alltid börja med ont i halsen och sen kommer snuvan, nu började det tvärsom så jag vet inte om jag gått och haft det här i kroppen länge och det kanske är det som gjort att jag mått så konstigt och haft huvudvärken så vem vet jag kanske mår bättre snart igen, inte mig emot! Snart är det dags för jobbet där jag ska fortsätta med mitt lilla "evighets"-projekt... Låter värre än vad det är, gillar att ha lite att bita i och tycker den här typen av jobb är roligare än rent rutinarbete helt enkelt så jag klagar inte!

Inga kommentarer: